onsdag 3 mars 2010

Lite blandat

Dagarna kommer o går! Man hinner inte tänka efter förrens nästa vecka är här!
Killarna har haft avslutning på sin simskola, så nu kan båda simma. Känns jätteskönt!!Det blir ju perfekt att de kan simma runt i poolen oxå innan det är dax för våran resa till Kreta i september.

Igår började jag en Demensutbildning med jobbet. Kommunen har köpt in 4 lektioner till oss vårdpersonal i Nybro kommun. Det var verkligen intressant o givande igår. Så jag väntar med spänning till nästa vecka när det är dax igen. Känns faktiskt lite skönt att få sitta i skolbänken lite igen. Är lite sugen faktiskt, men vet inte vad jag vill läsa till i så fall. Har ju jobbat många år nu inom äldrevården. Vi får väl se vad som händer!!

Härom dagen var jag och en jobbarkompis på kommunens gym. Det var riktigt kul faktiskt. Och jag kunde gå dagen efter men det känns... särskilt i magen!!Men det är bra för då ger det väl resultat hoppas jag. Tänk att man inte utnyttjat detta gym tidigare. Det är ju gratis för hos inom kommunen. Blit troligtvis ett besök nästa vecka igen.

Annars har det nog inte hänt så mycket som är värt att skriva om här. Ha det gött tills vi syns eller hörs igen. Många kramar från mig.

1 kommentar:

  1. HEJ EVELYN.DET VAR ETT TAG SEN.JAG SÄJER SOM DU VECKORNA BARA FLYGER IVÄG.VAD BRA ATT POJKARNA
    KAN SIMMA.JASÅ NI SKA ÅKA TILL KRETA I SEPTEMBER
    VAD SKÖNT.VART SKA NI?VI HAR JU VARIT PÅ KRETA
    FÖR MÅNGA ÅR SEN.ANALIPSI.2000 VAR VI DÄR.
    NU HAR VI FYRADAGARSVECKA PÅ BONG.TIO VECKOR
    FRAMÅT MED BÖRJAN IDAG.SEN SKA VI JOBBA IGEN DET I HÖST.TREVLIG HELG.KRAM GUGGE.

    SvaraRadera