söndag 16 januari 2011

Äntligen här igen!

Ja, då är jag här igen!!
Här följer bilder och kommentarer om vad som hänt sen sist!


Vi åkte och tittade på Felicia när hon sjöng luciasånger i Nybro kyrka med sin kör. Där fick vi lite julstämning!


Killarna hade avslutning i skolan. De sjöng med sina klasser och sen var det korv och lottförsäljning.Svinkallt ute var det den kvällen.


Julafton 2010

På julafton jobbade jag till kl 12 sen vid 13 kom Chrisse med familj. Bodil kom kvällen innan.

Granen var inte den vackraste i år. Det var ju så mycket snö i skogen så det var inte lätt att se hur de såg ut under. Men, men det var i alla en gran!

I år gjorde jag en snögubbetårta till efterrätt. Jag fick hjälp av Felicia att dekorera tårtan.

Och så äntligen kom tomten......

Nyårsfint på bordet. Vi firade i lugn och ro själva. Jag jobbade till kl 15 och skulle jobba 7-16 dagen efter. Sedan blev jag så dunderförkyld dessutom så jag var inte pigg heller.


Det hela avslutades med en kanongod efterrätt: Vit chokladpannacotta med hallon/citronsås och lite passionsfrukt som dekoration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar