måndag 27 april 2009

Shopping!!

I lördags var jag, Malin och Anna i Kalmar alldeles för oss själva, nästan! Lille Erik, Annas 5 mån. son, fick akut följa med oxå. Vi tänkte att vi skulle få gå och handla kläder och titta lite bara i Kalmar utan karlar och barn som drar och sliter i en hela tiden. Är ni inte färdiga snart!! Ja, ni vet ju själva hur det kan låta!
Vi ska gå på en klassträff nu i maj och vi ville då ha något nytt och fräscht att sätta på oss. Tänk att det är 20 år sen i år som jag slutade nian! Det är knappt man vill höra det hi hi!!
Jag ska ju på Noels dop oxå så då passade jag på att se vad jag ska ha på mig till det.
Jag hittade lite av varje faktiskt! Annars brukar det nästan vara så att när man väl ska köpa ngt så hittar man ingenting!
Men oj vad tiden går fort när man har kul! Vi hann i alla fall köpa lite av varje och äta god buffé på Zorbas innan vi åkte hem igen, nöjda och glada!! Detta måste göras om igen! Snart, hi hi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar