torsdag 20 augusti 2009

Nya utmaningar....

Jag har en ny utmaning i mitt liv just nu!! Och det började i tisdags......
Jag skrev in mig på Viktväktarna då nämligen! Jag ska försöka att kämpa mot min vikt alltså hi hi !! Kände det nu att det håller inte längre! Jag måste ta tag i detta nu om det ska hända nått åt rätt håll!!
Än så länge går det bra men visst var jag väldigt godissugen efter middag i igår kväll!! Men jag har gett mig f....n på att klara detta nu. När jag är riktigt inställd på att klara detta så skiter jag fullkomligt i vad andra stoppar i sig för gott....inte ens chokladpudding med grädde kan stoppa mig nu! Självklart kommer det väl svackor då man är jättesugen på mer än vad jag ska stoppa i mig den dagen. Det bästa med Vv är att man får ju äta allt....men med måtta! Så egentligen ser jag ju inte detta som någon bantning utan jag ska lära mig att äta rätt helt enkelt!!

Önska mig lycka till nu för det kommer jag nog att behöva!!

2 kommentarer: