fredag 30 oktober 2009

Vårt sovrum

Jag har nu blivit trött på att vårt sovrum ser ut som en avstjälpningsplats!!!!!!! Så jag drog med mig gubben till IKEA för att införskaffa oss en ny byrå till våra underkläder bla. På väggen hänger våra älsklingar!! Dessa kort är taget hösten 2003 på Öppna förskolan.

Visst finns det en viss likhet mellan far o äldste sonen!!!!! Det vänstra kortet är alltså Björn när han var liten!! Ja nu har ni sett honom naken oxå! Ti hi!!;)
Ja, o här ju alltså jag med mina första skor!!



Hrm, ja som sagt!!! Behöver nog inte säga nått för ni förstår nog varför jag ville ha nått nytt så att allt får plats!!!!!!!




Här har jag nästan fått ihop hela byrån alldeles själv faktiskt. Hann inte färdigt de sista lådorna för jag skulle till jobbet o ville hinna lägga in dessa kort innan. Men som jag sagt tidigare så är inte våra gamla dator som jag vill!! Därför kom de inte in i datorn den dagen! Så nu sitter jag faktiskt framför vår nya istället. O här går det mycket bättre!!
Alla våra kläder + lite till som vi hade i vårt rum fick plats i denna skönhet!!
Skönt!!!!


1 kommentar:

  1. JÄTTEFIN BYRÅ.SKÖNT ATT FÅ LITE ORDNING IBLAND.
    JAVISST FINNS DET LIKHETER MELLAN FAR O SÖNER.
    OTROLIGT SÅ LIKA.

    SvaraRadera