onsdag 10 februari 2010

Giftemål

Ett par kompisar till oss har äntligen slagit till och gift sig!! Här är de hemma hos oss och blir firade med 3-rätters middag.
De blev överlyckliga när Abbe ätit upp fläskfilén vi tänkt bjuda dem på!!!
Jag hade lagt upp den på skärbrädan för att dela den o telefonen ringde. Det var mamma så vi pratade en stund. När jag vände mig om var filén borta! Det var ju bara Abbe o jag i köket så det var ju rätt givet vem som tagit den. Jag hade viftat bort honom ifrån bänken när jag pratade i telefonen, men såg inte att han tog den. Trodde bara han var där o nosade!!
Jaha, det var bara till att tänka om där!! Tur att vi har älgstekar i frysen!! Och att man o fru Håkansson älskar det!!!!!!Grattis till er än en gång!! P.S Även om Abbe hade ätit upp 600 gr fläskfilé så smäckte han en skål med hundfoder oxå!!! Och mådde bra!!!

1 kommentar:

  1. ABBE MÅSTE JU OCKSÅ FÅ ÄTA GOTT IBLAND.ÄLGKÖTT
    ÄR JU SÅ HIMLA GOTT.

    SvaraRadera