tisdag 10 februari 2009

Alla familjemedlemmar


Jag ville ha in mina goa killar på bild bredvid Björn o mig här till vänster, men tji fick jag!! Vet ej hur man gör!!

Därför får det bli bild på dem här i stället.


Här kommer oxå en resumé över vår familj.

Björn o jag träffades på en buggkurs där vi fattade tycke för varann. Vi ville dansa vidare i livet tillsammans och flyttade ihop 1998.

Vi köpte hus i Orrefors, men bodde där bara i ett år. Sedan övertog vi Björns föräldragård i Norrbäck, Gullaskruv.

När det började grönska i maj 2oo1 kom vår första son ut på Kalmar BB. Det första han gjorde när han kom ut, det var att kissa mamma på magen!! Så namnet vi gav honom var ju rätt givet- det blev Emil!

Två år senare 2003 på sommaren, närmare bestämt i juli kom nästa knodd ut. Han var inte så liten, så han satt fast ett tag innan han kom ut o fick se dagens ljus. Efter allt kämpande var han helt slut. Läkarna fick kämpa vidare med honom i stället för att hålla honom vid liv.
Han har fått namnet Viktor o det har vi ju insett så här i efterhand, att det var ju väldigt passande namn oxå. För Viktor betyder seger!


Jaha, där hade vi kunnat sluta men vi har ju fler här på gården.....
alla djuren!!

Här finns det oxå Charolais kor, 2 katter- Grållan o Herr Morris och 4 hundar - Boss, Abbe, Bobo och Cinto.

Nu är jag faktiskt färdig med alla tror jag!!


Kram Evelyn

1 kommentar: