tisdag 12 maj 2009

Grattis!!

Idag fyller våran stora kille hela 8 år!! Jag hade ställt klockan på 6:15 för att väcka honom lite tidigare. Taxin hämtar honom sedan kl 7:20. Men redan klockan 6:00 kom en kille tassande och kikade in på mig......!! När han såg att jag såg honom sprang han in i sin säng igen hi hi!! Så det var bara till att stiga upp och sjunga för honom då ha ha!! Björn hann ju tyvärr köra innan, men Viktor och jag fick ju fira honom på morgonen.
Emil 8 år idag! Tänk vad tiden går fort! Det var ju som igår när man gick inne på BB och vankade som en fet kossa!! Värkarna satte ju igång vid 01-tiden på morgonen och Emil är inte född förrän kl. 17:13!!

Åh, vad spännande med paket!! Vad kan det vara i alla?



Kolla vilka fina grejer jag fick! De äger, som ungarna säger idag hi hi!! Och sen hade tandfen varit här i natt oxå och stoppat ner en 10 i glaset! Han tappade sin femte tand igår på väg hem från simhallen till skolan igen. När han åt god frukost så hissade vi flaggan oxå!!
Idag efter skolan ska vi åka ner till stan och handla allt till kalaset han ska ha för sina klasskompisar på fredag!!

Ha en toppendag alla!!

1 kommentar:

  1. GRATTIS EMIL 8ÅR IDAG HURRA HURRA HURRA HURRA.
    SYNS PÅ SÖNDAG.KRAMAR.

    SvaraRadera