lördag 12 september 2009

Emmaboda marknad

Idag har killarna, deras farfar och jag varit på Emmaboda marknad. Vi åker alltid dit om jag inte jobbar. Den är så stor och man hittar alltid ngt man vill ha.
Denna gång kom jag hem med en korv som killarna tyckte var god, servetter, påsklämmor och lite marknadskarameller och 2 st julklappar, som jag inte kan visa här! Och till sist köpte jag en fin välkomstskylt med små lyckovättar på. Vi fick välja vilka vättar vi ville ha på tavlan och så brände de in vad vi ville det skulle stå på. Kanonnöjd med den!;)

5 kommentarer:

  1. VILKEN FIN VÄLKOMSTTAVLA.MEN MAN KÄNNER SEJ ALLTID VÄLKOMMEN HOS ER.SAKEN ÄR DEN ATT MAN VILL INTE ÅKA HEM NÄR MAN ÄR HOS ER.SÅ PÅ ONSDAG
    STANNAR VI LÄNGE IGEN.KRAM TILL ER ALLA.

    SvaraRadera
  2. du har uppenbarligen inte fått smaka RIKTIGA kroppkakor! åhh såååå gott!!! längtar som en tok!
    vad hade viktor för mått vid 7 månader då?
    noel drar nu 74 även om han fortfarande kan ha vissa 68. men köper jag nu blir nog minst 80 om det ska vara någon mening med det. men det känns ju helt galet. bellan hade ju 80-86 vid ett års ålder! men han kommer kanske kunna ha det då också.
    vi vill gärna köpa ngt av pojkarna. har dissat grannarna här nu eftersom vi anade att de skulle sälja även i år. vet iallafall att vi vill ha en ny almanacka!
    hoppas vi ses snart! kram

    SvaraRadera
  3. MYSIGT MED MARKNAD , OCH NÄR MAN HITTAR NÅT MAN VERKLIGEN TYCKER OM.. FINA GREJJER DU SHOPPAT
    //SARA

    SvaraRadera
  4. ååh va bra! har du hennes nummer?

    SvaraRadera
  5. Hej! Hittade hit via Paulas sida. Så roligt att hitta massa nya bloggar. /Jenny Melin. Titta gärna in på min om du vill.

    http://jennymelin.bloggagratis.se/

    SvaraRadera