lördag 14 augusti 2010

Fjärilar i magen

Idag kommer det att hända en stor förändring för mig.
Jag ska snart åka till frissan för att göra mig i ordning i håret/risbusken. Jag håller på att bli tokig på mitt hår just nu. Eller egentligen inte i håret utan i frisyren. Har ju inte klippt mig på flera månader nu. Sparade ju först till bröllopet. Sen när jag hade funderat ut en ny frisyr när håret växt en bit till, så hade såklart min frissa semester! Suck!!
Och jag går ju alltså till frissan när det verkligen är akut!!!!!! Så ni kan nog tänka er mig i min frustration när sedan frissan öppnar och säger att jag inte kan få en tid förrän om en månad!!!!!!!!!!!!!
Men idag är det som sagt äntligen dax!!
Eftersom jag nu ska ha en helt ny frisyr mot vad jag brukar ha så känns det lite pirrigt faktiskt. Ska det bli bra eller inte?!
I värsta fall får jag väl klippa mig kort igen!!
Återkommer med kort sen ....om jag vågar!

Ha en bra dag.Kram från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar