torsdag 5 augusti 2010

Husvagnen och vi på vift!!

Jag träffade en kompis när vi var på Leos lekland, som jag inte har träffat på några månader. Så vi bestämde att vi skulle komma hem till dem någon dag efter. Vi blev bjudna på grillat och barnen lekte kanon med varandra.
Det visade sig att de oxå har en husvagn och skulle eventuellt åka iväg med dem till Öland framöver. Vi bestämde då att vi skulle åka tillsammans till Kyrketorps camping, som ligger vid Bödabukten.
Så förra fredagen åkte vi direkt efter jag slutat jobbet med våran husvagn till Öland. Äntligen fick den ut och lufta sig. Vi har inte varit iväg med husvagnen på hela sommaren.




Precis utmed vägen ligger denna lekplats på campingen.Det fanns fler men mindre längre in på området oxå.






Den härligt vita sanden under mina snygga skor!!



Tyvärr var det väldigt kallt i vattnet nu när det inte har varit någon direkt sol och värme på ett tag. Men killarna var i en stund i alla fall.
På lördagen blev det riktigt varmt så jag t om brände mig på magen och bröstet. Björn undrade på kvällen när vi skulle gå och lägga oss, om jag inte skulle ta av mig bh:n. Ha ha!! Snygg solbränna!! Är precis vit där bikiniöverdelen har varit!!!






Min man sitter och funderar på vad som ska hända härnäst.



Vi åkte alla till Byxelkrok på eftermiddagen. Där gick vi och strosade i hamnen bland alla fina båtar och små bodar med krimskrams och hantverk. Det blev glass och en bok inhandlat utav mig där!!
En härlig helg med familjen, husvagnen och goda vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar