onsdag 24 juni 2009

Söker nytt hem!

Här är våra fyra små sötnosar! Försökte förgäves få till en bra bild på alla tillsammans, men de har blivit så stora nu så de vill upptäcka andra saker i stället! Så jag fick ta en i taget. Men det är inte lätt att hålla o ta kort själv.
Här har vi en liten kille som är grå med en vit strimma i ansiktet, vit fläck på bröstet o på tassarna. Tyvärr blev denna bild inte så bra!


Här har vi tuffingen i gänget redan ifrån början när de var bebisar. En lite kille som nästan är helt grå förrutom en vit fläck på bröstet.

Denna lilla sötnos är en tjej och är grå o vitrandig. Mest lik mor sin!



Och så sist har vi en liten skönhet till. Hon är helt annorlunda i färgerna än sina syskon. Som ni ser är hon trefärgad. På ryggen är hon svart och brun.
De är ju födda 1 juni så på bilden är de ju 19 dagar. Nu har de börjat ge sig ut på äventyr och det bekymmrar sig mina killar för. De tycker att de ska ligga stilla på filten hela tiden. Men vem vill det när en helt ny värld ska upptäckas!?
Skulle bli jätteglad om någon vill eller vet ngn som vill ta hand om någon utav dessa små liv. Än så länge vet jag ingen helt säkert som ska köpa ngn. Priset är helt symboliskt- en 50-öring per tass, så 2 kr alltså!
Snälla, hjälp mig hitta ett nytt hem till dem!!




2 kommentarer:

  1. jag har länkat till din blogg angående kattungarna. hoppas de är lugnt:)
    kramar

    SvaraRadera
  2. ÅH VAD SÖTA KATTUNGAR.SYNS SNART NÄR VIKTOR FYLLER ÅR.KRAM.

    SvaraRadera